SUSTAINABLE: νέο eTwinning έργο

Συμμετέχουμε  στο Ευρωπαϊκό έργο eTwinning «SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments» (Ενίσχυση της Κατανόησης των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης και Καινοτόμων Προσεγγίσεων σε Ισορροπημένα Μαθησιακά Περιβάλλοντα) με το τμήμα Ε1.

Το έργο αυτό έχει ως στόχο να ενδυναμώσει τους εκπαιδευτικούς με καινοτόμες παιδαγωγικές στρατηγικές και καινοτόμα  ψηφιακά εργαλεία και χρήση εργαλειών τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) , ώστε να υποστηρίξουν τους/τις  μαθητές/τριες στην:

  • ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων,
  • την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και
  • την εξερεύνηση των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs).

Στο πλαίσιο του προγράμματος, κάθε μήνα οι μαθητές συμμετέχουν σε δραστηριότητες βασισμένες σε καινοτόμες διδακτικές μεθοδολογίες —όπως η Μάθηση μέσω Έργου (PBL), η Διερευνητική Μάθηση (IBL), η Προσωποποιημένη και Εμπειρική Μάθηση, η Συνεργατική Μάθηση, το Αναιρούμενο Τάξη (Flipped Classroom), η Παιχνιδο-κεντρική Μάθηση, η Αφήγηση Ιστοριών και οι Σωκρατικές Συζητήσεις. Οι δραστηριότητες αξιοποιούν ψηφιακά και ΤΝ εργαλεία και συνδέονται θεματικά με Διεθνείς ή Παγκόσμιες Ημέρες.

Το πρόγραμμα στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες:

  • Βιωσιμότητα: Ανάδειξη των Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων και ψηφιακών έργων.
  • Καινοτόμοι Τρόποι Μάθησης: Εφαρμογή σύγχρονων μεθοδολογιών που ενισχύουν την ενεργό συμμετοχή και την κριτική σκέψη.
  • Αναδυόμενες Τεχνολογίες: Ενσωμάτωση τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης και διαδραστικών ψηφιακών εργαλείων για εξατομικευμένη μάθηση.

Η πρωτοβουλία αυτή εμπνέεται από το διαδικτυακό μάθημα ESEP «Unlocking the Power of Teachers’ Digital Competence: Innovative Teaching and Learning Strategies», προωθώντας ένα σχολείο όπου η τεχνολογία και η καινοτομία υπηρετούν την ουσιαστική, βιώσιμη και δημοκρατική μάθηση.

Κορυφή