eTwinning Έργο: ECOCITI-TECS: Οικολογική Πολιτειότητα και Τεχνολογική Δημιουργικότητα- Ένα Ταξίδι από τη Λογοτεχνία και το Διάστημα

Το τμήμα Γ1 του σχολείο μας συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό έγρο eTwinning, «ECOCITI-TECS (Οικολογική Πολιτειότητα και Τεχνολογική Δημιουργικότητα)» με τους εκπαιδευτικούς κα. Άννα Γκόγκα και Γεωργία Λάσκαρη, σε συνεργασία με σχολεία από την Ελλάδα και την Κύπρο! Το έργο  συνδυάζει διάστημα, περιβάλλον, ρομποτική, αφήγηση και προγραμματισμό, μέσα από μια διαθεματική και βιωματική προσέγγιση.

Το έργο ECOCITI-TECS έχει ως στόχο να ενισχύσει τη δημιουργικότητα, τη συνεργατικότητα και την οικολογική συνείδηση των μαθητών, προωθώντας την υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας και την ενεργό συμμετοχή τους σε σύγχρονα κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα. Μέσα από ένα διαθεματικό και βιωματικό πρόγραμμα που συνδυάζει το διάστημα, την οικολογία, τη ρομποτική και τη λογοτεχνία, οι μαθητές θα αναπτύξουν δεξιότητες 21ου αιώνα, καλλιεργώντας ταυτόχρονα την κριτική τους σκέψη και τη δημιουργική τους έκφραση.

Οι παιδαγωγικές προσεγγίσεις που θα εφαρμοστούν περιλαμβάνουν τη μάθηση μέσω έργου (project-based learning), τη διερευνητική και βιωματική μάθηση, τη συνεργατική εργασία σε ομάδες και τη μάθηση μέσω παιχνιδιού. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στη χρήση της αφήγησης και του ψηφιακού γραμματισμού, ώστε οι μαθητές να εκφραστούν με ποικίλους τρόπους και μέσα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου, οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων θα επικοινωνήσουν, θα συνεργαστούν σε κοινές δραστηριότητες και θα συμμετάσχουν σε τηλεδιασκέψεις. Θα δημιουργήσουν ψηφιακά παιχνίδια, διαδραστικές ιστορίες, κατασκευές και δράσεις σχετικές με το διάστημα και την προστασία του περιβάλλοντος, αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία.

Αναμένεται οι μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, επικοινωνίας, ψηφιακής δημιουργίας και προγραμματισμού, καθώς και να καλλιεργήσουν ευαισθητοποίηση για την αειφορία και την προστασία του πλανήτη. Παράλληλα, το έργο θα ενισχύσει τη γλωσσική τους ανάπτυξη, τη φαντασία και την ικανότητά τους να συνδέουν τη γνώση με την καθημερινή ζωή.

 

Κορυφή